Zobrazit články s určitým obsahem (tag cloud)
Chci zobrazit články s tímto obsahem...Nápověda
  • Advertorial (105)
  • Aktuality (599)
  • Akustika (7)
  • Architektura (24)
  • Audio (0)
  • Blower door (1)
  • Chyby - vady - poruchy (1)
  • Deskové materiály (48)
  • Dřevostavby v praxi (77)
  • Energie (0)
  • Fasády (6)
  • FOR WOOD (1)
  • Forum Dřevěné konstrukce střech (1)
  • Forum Střech (5)
  • Foto (5)
  • homoPROFIS (38)
  • Izolace (11)
  • Konstrukce (58)
  • Legislativa (43)
  • Les (6)
  • Literatura (14)
  • Marketing (1)
  • Nadace dřevo pro život (6)
  • Nářadí, vybavení (6)
  • Návod (11)
  • Obklady, povrchy (4)
  • Obvodový plášť (14)
  • Okna, dveře (3)
  • Parotěsnost (2)
  • Podlahy (14)
  • Požár (27)
  • Praxe (56)
  • Přednášky (119)
  • Recenze (1)
  • Reportáž (13)
  • Rozhovor (18)
  • Schodiště (0)
  • SFS festival (9)
  • Služby (5)
  • Software (5)
  • Spojovací prostředky (15)
  • Statika (14)
  • Stavby (77)
  • Stavební chemie (6)
  • Stavební veletrhy Brno (1)
  • Stěny (5)
  • Stínící prostředky (1)
  • Střechy (28)
  • Stropy (4)
  • Teplo (6)
  • Tyčové prvky (0)
  • TZB (1)
  • Veletrh Dřevostavby (3)
  • Video (114)
  • Vlhkost (11)
  • VOŠ Volyně (7)
  • Vytápění (1)
  • Zajímavosti (63)
  • Základy (8)
  • Zkoušky/testy (11)
Vybráno 0 z 6 filtračních tagů.
  • Nefiltrovaný obsah
    Zde najdete seznam všech napsaných článků.
  • Blogeři
    Zde můžete hledat své oblíbené autory.
  • Týmy
    Zde najdete články autorských týmů.
  • Přihlásit se
    Přihlásit se Přihlašující formulář

Tunel pro zkoušení vrtulových motorů

Firma KASPER CZ v nedávné době dokončila zakázku, která bude sloužit ke zkoušení vrtulových motorů. K realizaci tunelu byla využita starší opuštěná hala v průmyslovém areálu. Tunel je přibližně 50 metrů dlouhý a je ukončen na obou stranách ventilačními „komíny“ pro přívod a odvod vzduchu. Přerušen je dvěma ocelovými klecemi, které slouží pro vlastní uložení zkoušených motorů. Celý prostor je tedy plně využitý a navržený tak, aby zkušebna fungovala na jednom místě. Tunel po své délce mění svůj příčný profil. Proto jeho vlastní nosnou konstrukci tvoří jednotlivé dřevěné příčné rámy s roztečí 2 až 3 metry.

b2ap3_thumbnail_140909-xantipa-kasper-zkusebn_2.jpg
Technologie systému bezpečnostních prvků byla zvolena na základě důkladného testování a dlouhodobých zkušeností. Rámy jsou proto z dřevěných „katrových“ impregnovaných trámů příslušné dimenze, kde rámové spoje tvoří vložené ocelové plechy a samovrtné kolíky. Tím je zajištěna tuhost spojů a příčná stabilita rámů. Rámy jsou vzájemně propojeny systémem vodorovných paždíků. Vnitřní plochy tunelu, podlaha, stěny a strop, jsou obedněny deskou OSB3 4PD. Vestavba ideálně zhodnotila prázdný nevyužívaný prostor, navíc v průmyslové zóně, která zcela splňuje podmínky pro náročný provoz, především z hlediska hlukových parametrů - celá dřevěná konstrukce tunelu je z akustických důvodů obezděna a zastropena železobetonovými panely, současně také odizolována.

Více na www.kaspercz.cz

b2ap3_thumbnail_140909-xantipa-kasper-zkusebn_1.jpg

Vytvořil Dokument národní kvality (DNK) dřevostaveb pro Asociaci dodavatelů montovaných domů (ADMD).
Organizuje konferenci Dřevostavby v praxi, kde se každý rok schází na 300 lidí z praxe.
Pro Nadaci dřevo pro život navrhl a zrealizoval čtyři ročníky ankety Dřevěná stavba roku.
Natáčí a dokumentuje zajímavé události a aktivity ze světa dřeva a staveb.
Současně je šéfredaktorem odborně/zábavně vzdělávacího webu DřevoPortál.cz
Email: muller@DrevoPortal.cz
Tel.: 605 238 969

Komentáře

  • Zatím nebyl napsán žádný komentář, můžete být první...

Zanechat komentář

Host neděle, 04 prosinec 2016